perjantai 24. maaliskuuta 2017

Kehoetiikan toimintatapa


Kehoälyn harjoittelu tunnetaan ainutlaatuisista kehoeettisistä harjoitustavoistaan. Käyn niitä blogissa pikku hiljaa läpi. Nyt vuorossa on Kehoälyn harjoitteluun ja kehon hyvään kohteluun liittyvä, viisas ja järkevä toimintatapa eli Kehoetiikan uniikki, hieno ja arvostettava toimintatapa.



Kehoetiikan toimintatapa

Kehoälyn harjoituksia tehdessä, meditoidessa, terveysliikuntaa tai muutakin tehdessä ja kaikessa arkielämässä, sekä myös juhlahetkinä halutaan kohdella ja kohdellaan kehoa eettisesti oikein. Kehoälyn harjoittelutapa tukee elämää, terveyttä ja elämänlaadun kokemusta parhaalla mahdollisella tavalla. Mielelle, sielulle ja keholle annetaan terveellä parhaalla mahdollisella tavalla riittävästi arvostusta, kunnioitusta, huomiota, lepoa ja puhdasta hyvänlaatuista ravintoa.

Kehoälyn kehoetiikka ulottuu fyysisten harjoitusten ulkopuolelle elämänasenteessa ja elämänilon arvostamisessa. Mahdollisia epäterveitä ja huonolaatuisia asioita omassa elämässään on syytä osata havaita, sekä sen jälkeen luopua niistä ja korvata ne kehoeettisesti korkeilla ja arvokkailla elintavoilla.



Listattuna tunnetuimmat Kehoäly® terveysmenetelmän toimintatavat:
Creatio Aeterna, Kehoälyn sisäinen laatutakuu (eli Jatkuvan kehittämisen toimintatapa).
Lempeän harjoittelun toimintatapa.
Kehoälyn toimintatapa.
Hitaan kiiruhtamisen toimintatapa (sisältäen säännöllisen harjoittelun)
Kehoetiikan toimintatapa.
Kehoälyn harjoittelun toimintatapa.
Iloinen mieli - rento keho -toimintatapa.
Hauskan harjoittelun toimintatapa.
Auttamisen ja myötätunnon toimintatapa.
Tiedosta: Yksi vaiva, sata syytä. Sata vaivaa, yksi syy.
Hyvän vahvistamisen toimintatapa.
Elämänkerrallisen lähestymistavan käyttö psykofyysisen terveyden tukena.
Ravinnon nauttimisen toimintatapa.