keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

Kehoälyn Lempeän harjoittelun toimintatapa


Kehoälyn harjoittelu tunnetaan ainutlaatuisista kehoeettisistä harjoitustavoistaan. Nyt vuorossa on Kehoälyn tunnetuin toimintatapa eli Lempeä harjoittelun uniikki, hieno ja arvostettava toimintatapa.


Kehoälyn Lempeän harjoittelun toimintatapa 

Viisas kehon stimulointi sisältää runsaasti armoa ja myötätuntoa kehoa kohtaan. Kehoälyn harjoitus tai liike tehdään vain siihen asti kuin aidosti hyvältä tuntuu. Tehdään mahdollisimman lempeästi, pehmeästi ja rennosti, sekä riittävän kevyesti.

Lempeästi harjoitellen, hitaasti kiiruhtaen, kehoa ja mieltä kuunnellen ja kunnioittaen, rennosti ja aina iloisella mielellä harjoitellen. Näin tapahtuu oikein tehty hyvä Kehoälyn harjoitus. Jos toimii toisin tekee selkeästi muuta kuin Kehoälyn harjoittelua. Niin aloittelijan kuin Kehoälyn konkarinkin olisi hyvä säännöllisesti miettiä Kehoälyn toimintatapoja ja omia asenteitaan itsehoitoon.

Kannattaa muistaa, että Kehoälyn harjoittelu on aina lempeää toimintaa. Jos tunnet liikkuessasi kipua, epämukavuutta tai väsymystä, anna liikkeen muuttua kevyemmäksi, vähennä liikkeen laajuutta tai määrää, hidasta sen tempoa tai pysäytä liike ja lepää.



Listattuna tunnetuimmat Kehoäly® terveysmenetelmän toimintatavat:

Creatio Aeterna, Kehoälyn sisäinen laatutakuu (eli Jatkuvan kehittämisen toimintatapa).

Lempeän harjoittelun toimintatapa.

Kehoälyn toimintatapa.

Hitaan kiiruhtamisen toimintatapa (sisältäen säännöllisen harjoittelun)

Kehoetiikan toimintatapa.

Kehoälyn harjoittelun toimintatapa.

Iloinen mieli - rento keho -toimintatapa.

Hauskan harjoittelun toimintatapa.

Auttamisen ja myötätunnon toimintatapa.

Tiedosta: Yksi vaiva, sata syytä. Sata vaivaa, yksi syy.

Hyvän vahvistamisen toimintatapa.

Elämänkerrallisen lähestymistavan käyttö psykofyysisen terveyden tukena.

Ravinnon nauttimisen toimintatapa.