keskiviikko 22. maaliskuuta 2017

Iloinen mieli – rento keho (Kehoälyn uniikki toimintatapa)


Kehoälyn harjoittelu tunnetaan ainutlaatuisista kehoeettisistä harjoitustavoistaan. Käyn niitä blogissa pikku hiljaa läpi. Nyt vuorossa on viisas ja järkevä toimintatapa eli Iloinen mieli & rento keho eräs Kehoälyn uniikki, hieno ja arvostettava toimintatapa.


Iloinen mieli - rento keho -toimintatapa

Kun harjoitellaan Kehoälyn asioita pyritään olemaan mahdollisimman hyvällä mielellä koko harjoituksen ajan. Harjoitellaan asioita pyrkien olemaan mahdollisimman aktiivisella hyvällä tavalla rentona (ei vetelänä!) koko harjoituksen ajan. Pyritään tiedostamaan, kuinka iloinen mieli ja rento keho ovat toisistaan riippuvaisia asioita. Käytetään tätä tietoa myös arkielämässä aktiivisesti hyväksi, parantamaan jaksamistamme ja terveyttämme.


Listattuna tunnetuimmat Kehoäly® terveysmenetelmän toimintatavat:
Creatio Aeterna, Kehoälyn sisäinen laatutakuu (eli Jatkuvan kehittämisen toimintatapa).
Lempeän harjoittelun toimintatapa.
Kehoälyn toimintatapa.
Hitaan kiiruhtamisen toimintatapa (sisältäen säännöllisen harjoittelun)
Kehoetiikan toimintatapa.
Kehoälyn harjoittelun toimintatapa.
Iloinen mieli - rento keho -toimintatapa.
Hauskan harjoittelun toimintatapa.
Auttamisen ja myötätunnon toimintatapa.
Tiedosta: Yksi vaiva, sata syytä. Sata vaivaa, yksi syy.
Hyvän vahvistamisen toimintatapa.
Elämänkerrallisen lähestymistavan käyttö psykofyysisen terveyden tukena.
Ravinnon nauttimisen toimintatapa.

Kun olet kiinnostunut Kehoälyn harjoittelusta, peruskurssit löydät täältä ja Terveysmeditaation peruskurssit täältä. Kun haluat opiskella Kehoälyn ohjaajaksi, ohjaajakoulutuksen löydät täältä. Kursseilla oppikirjana on Kehoälyn salaisuudet -kirja, jonka voit helposti tilata postitse täältä.